Welcome to Darkmmo

Şimdi bize katılın ve tüm özelliklerimize erişim sağlayın. Kayıt olup giriş yaptıktan sonra, yeni konular oluşturabilir, mevcut konulara yanıtlar yazabilir, kendi özel mesajlaşma sisteminize sahip olabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Ayrıca hızlı ve tamamen ücretsizdir, öyleyse ne bekliyorsunuz?

(C++)Cevher ekleme şansını ayarlama

Reklam vermek içinTıklayın!

FarquesFarques doğrulanmış üye.

~ Everything has an end
Admin
Developer
VİP Üye
Katılım
Tem 11, 2024
Mesajlar
260
Tepkime puanı
369
Konum
ANKARA
Dark Puan
3,203
Konuyu Vurgula
Profil Müziği
Kullanıcı Başlığı Stili
Discord
farques6
TagLise
farques
Öncelikle char_item.cpp açılır;


Bu fonksiyon aratılır;​
USE_ADD_ACCESSORY_SOCKET​
P7vYWRO.png
Bu bölüm editlenir ;​
if (number(1, 100) <= 50)​
Yukardaki 50 sayısını 100 yapın veyahut 30 size kalmış

Diğer fonksiyonlar;
case USE_ADD_ACCESSORY_SOCKET
(Elmas ekleme fonksiyonu)

case USE_PUT_INTO_BELT_SOCKET
case USE_PUT_INTO_ACCESSORY_SOCKET
(Mücevher ekleme fonksiyonu)

case USE_ADD_ATTRIBUTE
(Efsun ekleme fonksiyonu (Yeşil Güç)

case USE_ADD_ATTRIBUTE2
(Efsun ekleme fonksiyonu (Artırma Kağıdı)


case ITEM_METIN
(Taş ekleme fonksiyonu (Kavrama taşı vs tüm taşlar)

case REWARD_BOX_UNIQUE_ITEM_CAPE_OF_COURAGE
(Cesaret Pelerini fonksiyonu)

case USE_POTION
(İksirler fonksiyonu (Kırmızı İksir vs)

case USE_POTION_NODELAY
(Şeftali suyu itemleri vs (70020,71018,71019,71020)

case USE_ABILITY_UP
(Yeşil iksir mor iksir itemleri)


case 27989
case 76006
(Metin Taşı Dedektörü Fonksiyonu)
 
194Konular
582Mesajlar
4,451Kullanıcılar
KennoSon üye
Üst